Så snart det er vedtaget på generalforsamlingen, at I ønsker Administration|Nord som ny ejendomsadministrator, er der kun tre ting I skal forholde jer til, når vi har haft den indledende aftale og fået rammen for samarbejdet på plads.
📌 Bestyrelsen opsiger den nuværende administrationsaftale
📌 Bestyrelsen underskriver diverse fuldmagter elektronisk
📌 Bestyrelsen mødes med mig og vi forventningsafstemmer og får de sidste detaljer på plads
Bag kulissen sørger jeg naturligvis for de praktiske opgaver 👇
▪️ Materiale fra forrige administrator overleveres til Administration|Nord
▪️ Jeres forening oprettes i mine systemer, så jeg er klar til at udsende opkrævninger til foreningens beboere
▪️ Velkomstbrev sendes til beboerne, så de ved, hvor de kan stille spørgsmål fremadrettet
▪️ Senest 15 dage efter den tidligere administrationsaftale er ophørt, får bestyrelsen adgang til det økonomiske overblik, når jeg modtager jeg det sidste materiale fra forrige administrator og lægger åbningsbalancen ind i systemet
▪️ Jeg meddeler alle foreningens kreditorer, hvor fakturaerne skal sendes til fremadrettet
Vi er med disse overskuelige skridt kommet godt fra start med samarbejdet – nemt og bekvemt 😃👍
Tøv ikke med at kontakte mig på 📞 60 15 64 51 eller 📧 lilo@admnord.dk, for et uforpligtende tilbud fra Administration|Nord, som I kan præsenteres på jeres kommende generalforsamling.